Ker sem naklonjena preprostosti in praktičnosti, tudi pri svojih izobraževanjih skrbim za to, da niste preobremenjeni z informacijami in da imamo dovolj časa za treniranje teoretičnih konceptov. Upoštevam pravilo 80:20, kar pomeni 20 % teorije in 80 % prakse.
metode dela
Vse metode dela se lahko izvajajo preko spleta (Zoom platforma), v živo na sedežu organizacije ali v kombinaciji obeh možnosti.
Individualni coaching
Je metoda, ki vas pripelje od točke A (trenutno stanje) do točke B (želeno stanje). Coach z zastavljanjem vprašanj posameznika vodi do odgovorov in rešitev. Izvaja se 1 na 1.
Timski coaching
Coach z zagotavljanjem jasne strukture pomaga članom ekipe, da najdejo ustrezne rešitve za probleme. Coach skrbi za odprt komunikacijski prostor in za zadovoljitev psiholoških potreb posameznikov. Pri tem sodeluje s celotnim timom, vključno z vodjo.
Delavnice
50 % časa je namenjenega pridobivanju novega znanja, 50 % pa uporabi teoretičnih konceptov za razvoj ali nadgradnjo spretnosti. Delavnice so namenjene udeležencem za pridobivanje novih znanj in spretnosti na različnih področjih, kot so komunikacija, učinkovito upravljanje časa, osebna agilnost, učinkoviti sestanki ipd.
Treningi
Treningi so podobni delavnicam, le da je glavni poudarek na usposabljanju teoretičnega koncepta v praksi (80 % časa). Za vadbo se uporabljajo konkretni organizacijski problemi in vprašanja.
supervizija
Gre za postopek reševanja morebitnih dilem in izzivov, ki se pojavljajo v delovnem okolju. Proces supervizije zagotavlja, da udeleženci uporabljajo znanje pri vsakdanjem delu in imajo podporno skupino, ki jih ohranja motivirane.
Bootcamp
Poudarek je na razvoju novih vzorcev vedenj, ki zagotavljajo dolgotrajen rezultat in spremembo kulture. Gre za vnaprej pripravljen sklop usposabljanj, povezanih v daljši in bolj poglobljen pristop.
DOLGOROČNI vpliv
Zanimajo me trajnostni programi in dolgoročni rezultati.
Želim sodelovati s poslovnimi partnerji, ki se zavedajo, da je za ustvarjanje dolgoročnega učinka in razvoj novih organizacijskih navad potrebna določena količina energije in časa. To dosežemo z razvijanjem veščin samoregulacije.
Samoregulacija je miselni proces, s katerim se odzivamo na različne dražljaje iz notranjega ali zunanjega okolja, da bi vzpostavili ravnovesje. Samoregulacija je sestavljena iz treh korakov:
Samozavedanje
Samoobvladovanje
Samodisciplina
Zaradi svoje pomembnosti je samoregulacija vključena v vse izobraževalne programe in predstavlja osnovni psihološki mehanizem.
Merjenje poslovnih rezultatov
Sem velik zagovornik pristopa, ki temelji na dokazih, kar je še toliko bolj pomembno, ko imamo opravka s tako imenovanimi “mehkimi veščinami”.
Kot certificirani izvajalec metodologije ROI spodbujam poslovne partnerje, da merijo vpliv usposabljanja in coachinga na ključne poslovne rezultate.
Pred začetkom izobraževalnega programa opredelimo: “Kaj nam pomeni uspeh?” in “Kako bomo vedeli, da smo dosegli cilj?”.
V ta namen uporabljamo V model.
V-model:
Učinek se meri v petih nivojih:
Reakcije in načrtovane akcije
Zadovoljstvo s programom, relevantnost vsebin, uporabnost vsebin, namera o uporabi novih znanj, priporočila drugim.
Učenje
Znanja, veščine, zmožnosti, kompetence, samozavest ob aplikaciji znanj. Preverjanje znanja udeležencev o konceptih, ki jih spoznavajo v okviru programa.
Aplikacija in implementacija
Vedenje, pogostost in količina uporabe veščin, uspešnost pri aplikaciji, izvedeni tedenski izzivi, ovire pri uporabi, priložnosti pri uporabi.
Uporaba znanj in veščin vodenja v praksi in vsakodnevnem delu.
Poslovni rezultati
Vpliv vsakodnevne rabe znanja in veščin vodenja na poslovne rezultate podjetja (npr. boljše vodenje, višja zavzetost zaposlenih, manj konfliktov, boljša povratna informacij.
Želene rezultate izvajalec in naročnik uskladita pred začetkom sodelovanja.
Donosnost naložbe - ROI
Razmerje med stroški programa in denarnimi koristmi.
Jasen izračun donosnosti naložbe.